4.7.13

KURKISTUKSIA KOTIIMME.


sielä se korallinen kesätyyny <3
raitoja ja väripilkkuja aikasen maaläheisten värien keskellä.

en ole järin ihastunut laminaattiin keittiömateriaalina, mutta tumma taso on aika kiva.
ja ehkä tuohon välitilan laattaankin jokupäivä tottuu...

työpöytä ja välipala. voi ei, kahvi loppui jo!


lastenhuoneen värimaailmaa. lattialla ehkä miljoona dubloa..


meidän luksus-iso buduaari kaipaa vielä hiukan jotakin.
(lapset just sopivasti myllänneet tyynytkin)
minun omia naistenjuttusia korkean malm-lipaston päällä ja
 vanhemmilta meidät kaikki lapset vissiin kiertäneet muurame-hyllyköt,
jotka sopivasti nyt vapautuivat meidän kirjoja säilyttämään.

Sellaista täälä on :) Joka huoneessa vähän erilainen fiilis. Pois rajatuissa nurkissa vielä pahvilaatikollisia sortteerattavaa tavaraa. Ja sitä perusarjen sekasotkua :D Olohuoneen toinen iso seinä ja meidän sängyn yläpuoli vielä kaipaavat jotakin, mutta pikkuhiljaa.

Ison makkarin kulmaan tulee myös tyttöselle oma hoitopöytä ja oma pieni nurkkaus. Tekisi sitäkin mieli jo laittaa, mutta ensin täytyy kyllä saada noita muita tavaroita johonkin järjestykseen.

Kävin läpi lasten vaatteita ja omiani ja aika paljon lähtee kyllä kiertoon. Olisikohan täälä kiinnostusta pienelle blogikirpparille noiden parhaiden/merkkijuttujen osalta?

Sisustusinspis on kyllä tällä hetkellä todella korkealla ja mielessä on vaikka mitä juttuja. Tämä väliaikaiskoti tosin taidetaan kuitenkin laittaa vain kaikilla jo löytyvillä vanhoilla jutuilla :)

Iloista torstaita sinne ruudun toiselle puolelle! Toivottelee, Sara x

15 comments:

  1. Voi mä en oo tainnu muistaa edes onnitella sua synttäreistä! ONNEA siis!!
    Ihanalta näyttää koti :)
    Mun pitäs keksiä miten beige ISO sohva olis kiva..ei sulla olis vinkkejä?! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei come on, mä oon melkein jo 29v ja viikon :D nyt vasta onnittelet :D

      Siis meinaatko, että beige sohva tarttis jotain piristystä vai?

      Delete
    2. 29 ja viikon :D ihana! Määki on melkein jo 30 ;) ihana ku sillon nuorempana oli aina "kohta 12" tai "kohta 18" tai mitä vaan. Nyt oon viimeiset viis vuotta ollu 25,tänä vuonna jo 30 kuitenkin! Mutta enkö oo katala,nyt vasta tajusin onnitella ;)

      Siis joo,jotain tyynyä tms pitäs saada piristämään. Mulla (meillä..) on nyt tommoset ehkä ei niin sopivat pinkit Finlaysonin taimi-tyynyt,ku käytän niitä imetykseen,mutta muuten joo tarvis jotain uutta! Oon vaan niin huono kaikissa tämmösissä. Ja ehkä vähän arkakin. Blaah..

      Hih,mua nyt naurattaa tuo 29 ja viikon. Ihana oot! :)

      Delete
    3. Oiskos sitten jotkut valkopohjaiset/valkoiset tyynyt hyviä raikastamaan ilmettä?

      Delete
    4. Jotain semmosta oon katellutkin..näissä taimeissa on myös valkoinen pohja,täytyisi vaan hommata oikean kokoinen sisätyyny molempiin :D kyllä tästä vielä pirtsakka tulee,mulla nyt on pään sisällä vaan niin monta juttua mietinnässä että pitäs vaan jostain aloittaa.

      Delete
  2. Kauniilta näyttää kyllä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :) Onhan tätä tietty vähä eri laittaa, kun ei itse saa vaikuttaa materiaaliratkaisuihin taikka maalata seiniä, mutta kyllä täälä silti meiltä näyttääm:)

      Delete
  3. Kivalta näyttää. :)))

    ReplyDelete
  4. Jos mä pakkaan laukut ja muutan teille? Sopiiks? Ei vais, tykkään mä omastakin kodista, jossa oikeestaan aika paljon samaa henkeä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, joo! Tuonne isoon makkariin oikeasti mahtuisi vaikka toinen perhe asumaan!

      Delete
  5. Ihanan valoisaa teillä!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Auringon paistaessa kyllä. Mun uudella hyvällä objektiivilla kuvatessa kyllä. Mutta pilvisellä ilmalla täällä on oikeasti tosi pimeää :D

      Delete
  6. Voi miksi en loytanyt blogiasi aiemmin! Ihania kuvia, tarinoita ja todenmukainen kurkistus elamaanne. Tsemppia odotukseen ja kesa loppuun, kylla se talvi ja syksy sielta Suomeen viela saapuvat :)

    terkuin,
    Mixed fuss'n Daami

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos kovasti kivasta kommentista :) Ja kiva, että löysit nyt tänne eli tervetuloa vain seurailemaan!

      Delete