30.11.12

LUNTA TUPAAN.



Tänään sitä oli jo rutkasti ihan omastakin ikkunasta katsottuna.

Käytiin tänään kaupassa paapan autolla ja onneksi ei tarvinnut kuin sujauttaa pojat haalareihin.
Yksin en oli kyennyt poiken kanssa ulkoilemaan.
p.s I Love my Ugg-boots. (Nina <3 niin hyvä ostos)

Minua vähän nauratti tämän valokuvan jättimäinen käsi. Siis on mulla todella isot kädet olemassakin, mutta ei ehkä ihan noin isot :D
Toodeloo, vaiko miten ne Ruotsalaiset bloggarit tervehtisivätkään :D

Ei tässä nyt oikeastaan mitään todellista asiaa oikeastaan ollutkaan. Aikalailla perusperjantaita taas.
Daddy iltavuorossa, poikien kanssa hengailua ja satujen lukemista.
Helpoista helpoin pakastefalafelillallinen ja porkkanaa ja paprikaa.
American x-factor.
Lötköilyä soffalla ja internetin selailua.
Joulusiideri nam.
Kohta nukkumaan poiken väliin.

En taida jaksaa odottaa Liamin kotiutumista töistä tällä kertaa, sillä huomenna on tiedossa leipomista ja muuta puuhailua ja perheen pikkujoulut siskoni luona.

Mitä teillä muilla on viikonloppusuunnitelmissa? 

2 comments:

  1. Tuo eka kuva on iihana! ja tuo pilkkukuorikin! Meillä on suunnitelmissa lauteiden rakentamista ja järjestelyä, järjestelyä (mistä tätä tavaraa oikein tulee?). Hauskaa viikonloppua sinne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mun pojut <3 niin ja kuoret! kuule mä niin rakastan tuota polkadot-kuosia ja mun mies VIHAA sitä. se on ihan hirmuinen juttu ja siksi mun tartte sitten hankkia kaikkea tollasta omaa polkadot kamaa esim. kännykkäkuoret, nenäliinat, essu jne. jne :D

      ja joo, mullakin olis taas vähän järjestelyä ja vaatteiden viikkausta tiedossa, huoh.

      Hauskaa viikonloppua teillekkin :)

      Delete