23.2.14

KEVÄTKASVIT JA KEVÄTKASVOT.

 VITSIT MITÄ KEVÄTFIILISITÄ JO ILMASSA vai mitä?! Aurinko paistoi hetkisen tänään niin kauniisti, keväiset kukkaset kotona ilahdutti ja matala alkuvuoden auringonpaiste näköjään paljasti sitten pyyhkimättömät pölypallerotkin :p

Itseasiassa heitin vasta viime viikolla hyasintit poies ja ostin tilalle nuo helmililjat (?). Mulla on jokin ihme fiksaatio aina ottaa ne suojaruukut pois, että juuret näkyvät tuon lasipytyn läpi. Mielestäni koko kasvi kaikkineen on niin kaunis :) Ja nuo tulppaanitkin ovat todellakin jo nähneet paremmat päivänsä, mutta silti vielä lakastuneinakin ovat jotenkin somia. Olenkohan minäkin :D Nimittäin lakastunut olo on kertakaikkisesti. Väsymys ja huoneilman kuivuus tekevät ainakin tälle pärställe hallaa.

Yritän juoda paljon vettä ja paljoa näppyjäkään ei ole aikoihin näkynyt, mutta iho on ihan rutikuiva ja kalpea kuin mikä. Kaapissa on odotellut puteli Lovean itseruskettavaa jo pidemmän aikaa tuomaan hiukan hehkua kasvoille, mutta aina kun sitä ajatuksen tasolla meinaan levitellä, vastaan kävelee joku oranssiksi värjätty typy ja mietin, että joo ei ehkäpä kuiteskaan.

Koska kasvoni ovat aikasen pintakuivat, olen tosi mieleissäni, että olen löytänyt näistä Madaran tuotteista apua. Tuo valkoisen pumppupullon Cleansing milk on vanha kaveri ja ehkä ihanin ja hellävaraisin kasvoputsari ikinä. Olen aika wash and co-tyyppi ja arvostan, että meikit saa yhdellä tökötillä pestyä veks. Toisin kuin Madaran puhdistusvaahto, tämä cleansing milk ei kuivata ihon pintaa. Aivan ihana. Suosittelen. Niin ja riittoisa myös.

Toinen huipputuote on tuo Pihlaja DD-voide, mihinkä olen nyt tutustunut yhden putelin verran. Luin jostain, että se on loistava myös atooppiselle iholle ja meidän Jamesille siksi ihan ykkönen. Hänelle sen itseasiassa ostinkin ja rupesin sitten pakkasilla käyttämään myös omaan naamaani ja käsiin. Todella ravitseva ja nopeasti imetyvä.
Balancing toner onkin sitten nyt se viimeisin satsaus tähän uupuneeseen ulkomuotoon. En ole oikein koskaan osannut kasvovesiä käyttää, mutta nyt ajattelin katsoa mitä tämä tuo tullessaan. Tuoksuu ainakin ihanalle ja lupaa pienempia huokosia, raikkautta ja niin edelleen :)

Miksi näistä nyt rupesin edes kirjoitelemaan on se, että nämä oli nyt aika hyvässä alennuksessa s-etukortilla Sokoksissa (varmaankin myös nettikaupassa) tämän helmikuun ajan. Itse vasta muistin asian eilen ja kävin nuo hamstraamassa, kun kerta ostaisin muutenkin. Vielä siis ehtii tällä viikolla näitä käydä hakemassa halvemmalla hinnalla, jos kiinnostaa!

Itse en tästä suosittelusta hyödy muutenkuin hyvällä mielellä, sillä toivoisin kaikkien löytävän luonnonkosmetiikan pariin (and world peace... :)) ja nämä Madaran tuotteet on mielestäni todella laadukkaita (paitsi dödö). Minua ehkä liiaksikin mietityttää, mitä kaikkea vesistöihin huuhtouttuu normikosmetiikasta silikooneja sun muita. 

Jokatapauksessa uni lienee paras hoitokeino nuutuneeseen oloon ja lookkin ja taidan nyt samointein hipsiä nukkumaan Elsin viekkuun. Jospas ensi viikosta tulisikin kertakaikkisesti energisempi :) Hauskaa alkuviikkoa sinne teille muillekkin, Sara x

8 comments:

  1. Voi ihoa, ihoa. Mun naama on ihan kamalassa kunnossa raskaushormoneista johtuen. Juon nykyään päivittäin ainakin 3 litraa vettä (janottaa koko ajan) ja ihohan vaan kukkii kukkimistaan. Yleensä mulle ei tuu finnejä, mutta nythän niitä löytyy. Suomeen muuttamisen jälkeen mun nenän couperosa iho on pahentunut ja mitä vielä.... oon aika lailla nyt yrittänyt hyväksyä, että nuutuneelta näytetään varmaan valtaosa tästä vuodesta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Äh, mulla oli sama alkuraskaudesta. Olin ihan pizza. Tosin radi-diettii auttoi sitten aika paljon asiaan. Mä olen paljon miettinyt, että Irlannin ilmasto varmaan sopii niin paljon pahemmin tälle mun korppuiholle eli sitä odotellessa :)

      Delete
    2. Ihan varmasti tuo radi-dietti ois ihon ja painon kannalta hyvä, mutta kun mulla ei tämä raskauspahoinvointi ole helpottanut juuri lainkaan koko raskauden aikana, niin olen antanut luvan syödä itselleni, mitä mieli tekee. Ja valitettavasti se on tällä hetkellä juustotuotteet hedelmien lisäksi. Näillä mennään viimeiset viikot.

      Delete
    3. Hihi,meiköhän se ole ihan sallittua. Kyllä täytyy sanoa, että täälläkin on tullut vähän syötyä lohtusuklaata, kun on niiiiiin rankkaa ;)

      Delete
  2. Kiitos vaan sulle, olen täysin koukussa madaroihin!!! to menen tutustumaan heidän uutuuksiin..

    Ja kiva nähdä ti!!!

    ReplyDelete
  3. Hassua, itse liputan myös deodorantin puolesta! :) käytän myös sarjan kasvovettä ja käsirasvaa päivittäin, sekä monia muita tuotteita satunnaisesti. Erityisesti käsirasvaa suosittelen kaikille korppukäsille!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla se dödö ei ole oikein "pitänyt", mutta olen ehkä vain kokeillut sitä huonossa välissä joko raskaus- tai imetyshormoneissa :D mutta aivan ihania tuotteita kyllä muuten. Mä olen tota dd-voidettä käyttänyt käsillekin :)

      Delete