9.12.12

PIKKUJOULUT/EBBEKUTSUT


Hauskaa toista adventtia vain kaikille :)

Mä olin aivan satavarma, että meidän kalenteriin ei tänävuonna tule yksiäkään pikkujouluja,
mutta kuinkas ollakkaan niitä onkin nyt tässä ollut jo useammat - superkivaa!

Eilen oltiin nimittäin Reippaan Riikan luona pienillä pikkujoulukekkereillä lasten kanssa ja daddy sai jäädä yksin kotimieheksi viettämään laatuaikaa ylhäisessä yksinäisyydessään. 

Harvemmin oikeastaan sovin mitään menoja perheen yhteisiksi vapaapäiviksi, 
mutta nyt toki oli aika ihana syykin kerääntyä yhteen muutaman muun blogiäidin kera,

Minähän näistä olen aikaisemminkin kouhkannut ja merkki on jo ennestään suurin lastenvaatesuosikkini. Siksi minun on todella helppoa kirjoittaa näistä vaatteista vain hyvää :)

Toistaiseksi meidän eBBet ovat säilyneet pesu toisensa jälkeen väreissään, kuoseissaan ja mitoissaan.
Mitoitus on kyllä aika kapoista (sopii meille) ja lyhyttä (luojalle kiitos bodyn jatkopaloista) 
eli voisin melkein kehottaa tilaamaan lapselle yhtä kokoa isompaa, mitä hän normisti käyttää.

Meillä nämä on pesty 40°c Lumme-pesuaineella kaiken muun sukkafarkkusekapyykin mukana ja kuivatettu narulla eli en sitten tiedä mitä muut pesuspeksit saavat aikaan. So far so good :D

Oli kyllä ihana päästä hipelöimään noita vaatteita, 
koska meille on niitä postipojan mukana tulossa ensi viikolla jo hiukan lisää.  
Tilasin muutamia pipoja kevääksi ja sitten ihan noita perus bodyja ja paitoja seuraavisa koissa.

Nyt kyllä rupesi houkuttelemaan nämä kapoiset collegehousutkin, jotka muistuttivat aikalailla yksiä imps&elf-merkin kapeita pöksyjä, mitkä meillä on Fionnilla aikaisemmin ollut. 
Tykkään käyttää hänellä tuollaisia kapeanmallisia alaosia.

Kevääksi on myös tulossa aivan ihania kausikuoseja, joita saimme jo hiukan lookbookista tiirailla.
Oih ja voih...

Anyhow, kiitos Riikka kutsuista ja herkullisista tarjottavista.
Tämä posti on tehty yhteistyössä Riikan ebbekaupan kanssa ja
toivotan hurjasti onnea matkaan uuden bisneksen kera :)

Uppoaako nämä pikkutaskulliset perustrikoot teihin muihin?




4 comments:

  1. Kiva ilta teillä! Monesti olen ebbejä sillä silmällä katsellut ja melkein ostanut, mutten vielä ole kotiin saakka niitä saanut. Varmaan jossain vaiheessa noita meille tulee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nämä on musta niin kivoja, tten usko niihin hetkeen kyllästyväni. Sopii kivasti molemmille pojille :)

      Delete
  2. Oletpas päässyt kivoille kutsuille.

    Meillä ei ole vielä koskaan ollut Ebbeä, mutta olen kyllä useampaan otteeseen ihastellut merkin vaatteita. Sopivan simppeleitä mun makuun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä tykkään kanssa simppeleistä lastenvaatteista. Harmaa on ihan mun lemppari yhdistettynä oikeastaan mihin tahansa muuhun väriin taikka kuosiin :)

      Delete