15.12.12

KUULUU.



Moi vaan taas!

Ajattelin vain hiukkasen kuulumisia näpytellä, 
kun ei ole paljoakaan tullut tällä viikolla täällä blogeissa pyörittyä.

Muutamat huonot yöunet
 (vauva treenaa jotain helkutin jodlaamista nyt ainakin tunnin verran joka yö...)
ja kahvittomuus ovat tehneet musta niiiin väsyneen.

Oikeastaan ihan kivakin, koska yleensä kukun ylhäällä aivan luvattoman myöhään ja herään zombiena, kunnes kiskaisen sen pari kuppia kahvia naamaan ja sama uudestaan.
Nyt olen oikeasti ollut joka ilta ainakin kymmeneltä viimeistään jo nukkumassa.
Herää mieleen vain kysymys, että tältäkö tuntuu ihan luomusti olla väsynyt??? ;D

No jos ainut kaffinvajareiden negatiivinen puoli on se, 
että menen ajoissa nukummaan, niin se on aika hyvä se :)
Mies on raportoinut myös pelkkiä positiivia tuloksia kahvittomuudesta,
mikä on aika ihana yllätys minusta.

Anyhow, eihän minun nyt tuota kahvittomuutta ollut tässä tarkoitus nostaa edes aiheeksi.
Täällä siis kuiteskin ollaan ja vietetään aika tavallista arkiviikkoa kaikkineen hulinoineen.
Posteja tuleepi tässä piakkoin sitten vähän paremmin, kun on kerta kuviakin koneelle ladattuna.
Ainakin yhden kivan haastepostin äidin luottokamoista mielisin piakkoin toteuttaa.

Siihenasti - näkemisiin!

10 comments:

  1. Jaahas, pitäisiköhän munkin kokeilla kahvittomuutta...todella järkyttävän huonosti nukuttu viikko takana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. suosittelen ja sit taas en :D tavallaan - jos ei ole laskettu poikien yöhulinoita - mä olen nukkunut nyt paremmin kuin aikoihin.

      Delete
  2. Miehän en juo sitä kahvia normaalisti kun aamuisin juurikin tästä syystä... häviää unet samantien jos iltasella kahvia litkii. :) Ja äitin luottokama-postaus olis tosi ihanaa luettavaa! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aamulahvi on munkin lemppari ja ehkä se saattaa tehdä comebackin jossain vaiheessa ;) japostia tulee heti kun mä jaksan ajatella :D

      Delete
  3. Mulla tuo kahvi ei vaikuta oikein suuntaan eikä toiseen yöuniin, mutta heräämiseen se kyllä auttaa. Tosin täällä ei kanssakaan sitä iloa oo hetkeen oikein ollut, mutta luulen että tää ei kahvittomaksi kyllä kuitenkaan ala, sen verran silmät ristissä on noita aamuja vietetty :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mun mies myös oli sitä mieltä ettei hänen uniin kahvit vaikuta, mutta kyllä hänkin sanoo olevansa iltaisin nyt oikeasti väsyneempi. aamuisin kahvi on kyllä ihana meinaan täällä ollaan nimenomaan nytkin aivan silmät ristissä :D

      Delete
  4. Hui, mä en edes uskaltaisi nyt kokeilla kuinka pärjäisin ilman kahvia. Ehkä sitten joskus myöhemmin, kun lapset nukkuu yöt paremmin :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. onhan tämä tavallaan aika hurja homma, mutta enemmän kuin kahvin piristävyyttä mä kaipaan sen makua. hmmm, pitäis varmaan ostaa kodeiinitonta kahvia...

      Delete
  5. vitsi te ootte hyviä luomuja:) tuutko meille latelle?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jee myös luomuväsyneitä :D mä voin tulla teille edelle ;)

      Delete