18.11.14

LIKE WHEAT.

NIIN TYYPILLISTÄ. Nyt kun mulla on ruhtinaallisesti kaksi päiväsaikaa ihan vapaata - ensikertaa ainakin reilusti yli vuoteen - mitä mä teen?? Katselen lasten kuvia ja ikävöin heitä. Oikeasti nyt! Päätin siis jo etukäteen etten koskekkaan kotitöihin vaan pötköttelen sohvalla lukemassa lehteä, haahuilen kylällä, käyn kahvilla. No kyllä te tiedätte minkälaista luksusta se nyt on vain tehdä mitä mieleen juolahtaa.

Vaikka mä tiedän, että tämä tilanne on täysin win-win, Liam on iloinen tavatessaan vanhempiaan ja pienet innoissaan bussi- ja junamatkasta, grannysta ja grandadista, on apukäsiä lastenhoidossa, mä saan rentoutua ja F saa laatuaikaa kaksistaan äitiliinin kanssa, en voi sille mitään, että mulla on aivan järkyttävä ikävä mun pikkuisia. Me ei vain olla totuttu olemaan erossa, mutta kyllähän tämä nyt oikeasti ihan tervettäkin kaikin puolin ottaa vähän omaa aikaa :)
 Mut juu, kuvia selaillessa tuli vastaan nämä söpöiset kuvat tyttösessä minun lempparimekossa leudossa syyskuun säässä. Täällä oli oikeasti ihan hurjan hyvät säät syyskuussa ja ihan paitahihasillaa vielä pärjäsi. Elsihän on näistäkin kuvista kasvanut jo vaikka kuinka ja nuo Kavatin kengätkin jäi jo aikoja sitten pieneksi. Tämän mekonkin helma alkaa uhkaavasti olla liian lyhyt - voi surku!

Merkiltään se on siis Wheat ja heillä on mielestäni paljon kauniita mekkosia. Just mun mieleen. Ostin tämän jo viime talvena Babyshopin alesta ja muutkin meidän Wheatin vaatteet on ostettu reilulla alennuksella tai käytettynä. Uusinahan nämä on aika arvokkaita, joskin sitten erittäin laadukkaita.
Aluksi vähän mietin onko kangas liian kukertavaa, mutta nyt aivan rakastan sitä. Elsu on vähän kuin Eemelin Iida, saas nähdä mitä hupsuuksia nuo tuon Jamesonin kanssa vielä keksikkään. 

Olen myös tosi paljon tykännyt Wheatin ulkotakeista ja onneksi sainkin käsiini käytettynä tämän saman ihanan takin, mikä Elsillä oli keväällä ja kesällä käytössä. Mulla on vähän tapana jämähtää samoihin vaatteisiin, jos jostain oikein tykkään ja hankkia sitten sitä joka koossa... Anyhow, tämä pieneksi jäänyt takki tulee jossain vaiheessa varmaankin myyntiin, jos jotakuta kiinnostaa (koko 9m/80cm) ;) Meillä on nyt talveksi myöskin saman merkin vanhan roosa muhkea talvitakki, mutta vaikka se on malliltaan tosi nätti, meidän vaalealle tytölle se roosa on kyllä aika pliisu.

Mut hitsit, nyt täytyy kyllä laittaa kone kiinni ja käyttää tämä loppu oma-aika hyväkseni ulkoilmassa ennenkuin lähden Fionnia hakemaan taas koulusta! Heippa vaan taas!

No comments:

Post a Comment